iklan

hearts

Friday, January 28, 2011

belajar autocad!

sadis giler kan title aku ?
adeakukesah?
tade kan...
so ko diam kat sane...

aku seorang pelajar aliran sains tulen mase sekolah dulu...
masuk ke alam universti, aku amek jurusan engineering..
berapa jengkal kah kejauhan bidang itu?
tidak berapa jauh rasenyer tapi ade jugaklah jauh die tuh...

and for the rest of my life..
tapi adalah pertama kali aku belajar AUTOCAD!
agak batak jakun serta tonggek di situ yer tuan puan...
dulu kau kutuk baba buat autocad kan..
sekarang hamek kau..
kau kene belajar eqa..
hahahaa..PADAN MUKE KAU.!

TAPIKAN...
agak seronok jugaklah belajar tadi...
almaklumlah pertama kali kan..
maka ade rase keseronokan di situ..
kalau dah lama-lama mau kompom ade rase bosan serta keluhan resah yang terbutir dari bibir mughil nazira afiqa...
aicewaaaahhh..tonggek mak nyahh..hahaha :D

rase keriangan adalah di bawah ini :

comel kan kan kannn..?



tihs would be my sit and my pc for diz semester..cool :)



nilah tuan punya drawing comel kat atas tuh...
weeewiiitttttt !!



macam kindergarten kan kan..
belajar lukis rumah..
muka orang tgh smile...
its juz basic actually..
encik songkok baru ajar ktorang introduction tuk orang-orang baru autocad mcm aku nie haa..
buta autocad betol tadi...
tadi pon ade button ape tah aku click trus die jadik tunggang terbalik..
gelabah kau nak betolkan balik..
last-last panggil cik songkok gak nak betolkan view..
heeeeee..:)


p/s : tadi kene sampuk mentara mandarin..next entry kite setori kay.bye!


6 comments:

  1. woah, besh besh!! rugi tak amek qe. huk3..

    ReplyDelete
  2. memang besh woo...
    degree amek qe taw..hehe

    ReplyDelete
  3. haha insyaAllah, tak tau lg niyh. dip pon tak abes lg :P

    ReplyDelete
  4. chaiyok...
    yok abiskan dip sesame...heee :)

    ReplyDelete
  5. haha yok yok~ tp eqa abes dlu, hee :D

    ReplyDelete
  6. yeahh..selamt kehabisan..
    heheee...:)

    ReplyDelete